Some people are learning to die and some people are yearning to fly

SNÖ!
Överallt utomhus när jag vaknade imorse! När jag vinklade persiennerna mötte en vit värld mina ögon. Jag bara stod och gapade. NEJNEJNEJ! INTE SNÖ!
Jag ska göra allting klart. Jag gillar snö. Men bara i december månad. Okej, sista veckan i november också. Bara för julstämningens skull. Men nej, idag är det SNÖ ute. Jaha, nu måste man alltså klä sig för att inte bli blöt om fötterna också.
Jag hoppas på att moder natur gör sin uppgift och smälter all snö eftersom det är tre plusgrader ute.
(Men jag hoppas ändå inte)

Så idag är schemat fullspäckat. Ska ut med hunden nudå. Ringa Emmy när jag kommer hem. Kolla på historian och öva den i duschen (två flugor i en smäll!) sen ska jag väl förhoppningsvis få håret lockat av min mamma med sånadära fina krullar. Sen ska jag klä på mig och åka till Emmy, tror jag.
Får vi se efter jag ringt henne.
Tillsvidare hoppas jag också på att jag hinner med lite Sims. Satt pinsamt nog och spelade till halv fem imorse!

Sen grattis till min älskade som fyller TJUGO år idag!
Grattis honey!! :)
image134


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0