No hope, no love, no glory

Alltså vad är detta?! Jag har liksom inte bloggat på en hel dag! WHUUT?! Nej, jag känner ingen större kris efter att blogga. Har liksom inte haft tid?

Fast det är just det jag haft, men inte tid till att sitta vid datorn. Dagen började med att jag låg och drog mig i sängen. Det är alltid så jäkla kallt utanför täcket och sängen var nybäddad. Så det var himla mysigt. När jag väl tagit mig upp hamnade jag direkt i lunchen. Gröt och mackor blev det. Satte mig sedan på mitt rum och började plugga Naturkunskap. Jobbigt, för jag kan fortfarande ingenting. Jag kommer glömma bort allting. Nämen, då Idolreprisen på tv väl slutade fanns det inget bra på tv. Verkligen ingenting!!
Så vad hade jag att göra framför tvn om de ändå inte var något bra? Och jag kände inte heller någon större lust att sitta och plugga utan tv.

Istället fick jag då världens bakarlust. Igen! Så jag drog ihop en lussekatts deg och under tiden den jäste hade jag inget annat för mig än att helt enkelt börja baka chokladbollar. Så idag blidde de både lussekatter OCH chokladbollar.
Eller färgade bollar som min moster säger. HAHAH

Näe, sen var jag i stallet. Tanterna i min ridgrupp är så trevliga. Fika efter, jag och Ingela satt och skrattade åt att göra pepparkakor till Luciashowen. Ingela är förövrigt två år äldre än mig, hon är ingen tant.

Så nu har jag bara suttit framför datorn sen jag kom hem och spelat Sims. Jag är verkligen en sån nörd. Hade vart bättre att prata med Lovisa. Hon hade säkert nått intresting att berätta.

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa Bert....
Tror jag.. ..

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0