Mother, did it need to be so high?

Sitter och har världens ondaste mage. Den är som bara ond. Petar jag på den tar det ännu ondare. Jag är nog svälld. Kakdeg, hamburgare och godis har tagit ut sin rätt.

Som sagt. Jag bakade ju kakor idag då. Vissa av dom blev inte så dåliga som jag trodde. Men jag var ändå arg, så istället för att gå hemma och sura stack jag ut och sprang.
Och jag lovar, jag springer aldrig. Jag hatar det, och jag hatade det lika mycket idag. Men när jag kom hem hade jag sprungit bort alla sura miner och kvar var bara en slut Emelie. Så det var himla skönt.

Hatar att köra bil nuförtiden också. Tänker på allting, verkligen. Som jag nog inte borde tänka på. Det blir som helt plötsligt massa annat i skallen. Har börjat köra sämre sen jag var på körskola. Innan tänkte jag inte så mycket, då bara hände allt. Mycket bättre.

Stallet idag, kanske inte lika roligt som jag trott. Men imorgon då äre på riktigt. Då jävlart ska jag satsa.

Och idag har jag även hunnit fixa min mammas frilla lite. Mamma är bäst.


In a world of make believe
You can change all that you see
But in the world of reality
You've taught me all that I need

Time like a river flows
Twisting and turning all the way
Life is an endless road
You've been with me day by day

The only way I can thank you
Is to be the best that I can be
If we hold on together
Just you and me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0