If I pretend that nothing ever went wrong

Idag är det måndag. En ledig dag.
Har haft så mycket att göra på sistone att jag till och med glömt bort att jag fått pengar. Så nu har jag iallafall fått mitt barnbidrag. Skönt. Men alla dom pengarna kommer gå åt flanders. 500 måste jag återgälda mitt spar för mina nya jeans, och 120 kronor måste gå till sockar och shorts från Team Sportia.

Ja, jag är lite deprimerad över att 620 kronor kommer gå åt pipan direkt jag fått dom. Men, jag får skylla mig själv. Är jag inte bättre på hålla i dom så...

Och idag då, den lediga dagen. Jag som räknat med att bara få vara hemma och ta det lugnt tills träningen ikväll (8-9) fick alla planer förstörda. Nej, istället kom mamma på att jag har min sista teorilektion idag. Jag orkar bara inte. Jag vill inte åka ner till stan för att lyssna på nån långhårig gottlänning. Jag kommer säkert bara somna som jag gjort det senaste tre gångerna. Pinsamt? Jovisst!
Nae, så då var alla planer förstörda. Så istället blir det att stressa, så känns det iallafall.

Men jag har vissa saker jag ska hinna med idag.
Jag ska tillexempel hinna med att läsa Naturkunskapen en gång + att svara på alla instuderingsfrågor.
Sen ska jag hinna ut med Jolin en gång till också, viktigtviktigt.
Ska ut med henne nu. Sen måste jag hinna äta också, och fika.

Jaja, okej de var inte så mycket men med lite tid är det mycket. Jag som hade tänkt hinna spela lite Sims också. Det måste jag.

Jag är lite av en nörd.

image157

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0