I think you thought that I was a bit of a twat

Skitnajs på Apoteket ikväll. Även fast jag aldrig haft värk värre än mensvärk typ. Så var det ändå mysigt. Frukt, juice och en hel påse med massa bra grejer. Värsta dvdn om hur man ska förbättra sitt liv, nämen mer om hur man ska stressa ner och så. Ändå kul. Ska då prova den i helgen.

Och även fast jag var helt emot snö nyss, så har jag ångrat mig. Jag älskar snö. Det knarrar så mysigt under fötterna och det är så mysigt när hela skogen är fylld med snö. När grenarna hänger lite extra bara för att det ligger snö på grenarna. Jag gillar det.

Något jag inte gillar däremot är ju att det är så jävla kallt. Det var bara två minus idag och ÄNDÅ så frös jag kroppen av mig. Det enda som var varmt var typ mina ögon, om ens det?
Det var iallafall så himla kallt så jag trotsade och hade på mig termobrallor senare under dagen varenda sekund jag var ute.

HAHA David Hasselhoff sjunger, det måste jag bara se.
Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0