I can't take anymore

"Detta test är så intelligent att det tvingar testpersonen att svara ärligt. Det fungerar helt enkelt inte att klicka på något annat än sanningen"

HAHAHAHAHAH Farbror Torsten är ju bara bäst. Eller så är det jag som har världens sämsta humor just nu. Jag kan citera honom ännu mer om ni vill!

"LURAD!
Svaren, ditt namn och din epost har nu skickats iväg till flera ledande medier på nätet för allmän granskning och publikation. Allt du fyllde i kommer att avslöjas! Särskild tonvikt kommer att läggas på att informera folk i din närhet.

Nädå, nu skojar vi allt lite! Inget kommer att skickas iväg eller avslöjas. Det här är i princip enda gången som Farbror Torsten lurar sina besökare sä här"

"Farbror TorstenTM är inte bara trög i sinnet, han är trög i reflexerna också. Detta trots att han övat sig i denna reflextestare många gånger"

HAHAHAH
Kolla bilderna som finns ibland till höger, och texterna till. Så jäkla kul!
http://www.farbrortorsten.com/tester/psykopat/index.php



Nej, allvarligt. Steg upp tjugo över sju imorse även fast jag har sovmorgon till tio och gick ut med Jolin.
I början är det en sån jobbig känsla när man står där i långkalsonger och tittar på termometern och hur man än står där och önskar så vägrar den visa tio grader varmt. Nej, istället står den fortfarande kvar på två minus.
Men när man väl är ute så är det rätt lugnt faktiskt.
Det är som skönt, även fast jag går omkring och är rädd att en björn eller en älg skulle hoppa fram och döda mig eller nått. Så varje gång Jolin hör nått stannar jag och lyssnar till det yttersta efter tunga steg i skogen eller knastrande grenar. Oftast är det ingenting.
Men man kan ju aldrig vara säker.

Idag har vi ju fysik också. Hoppas innerligt att vi har den första lektionen för jag orkar inte gå och vänta tills tio över två på att lektionen ska börja. Jag orkar bara inte det. Vill bara hem och måla på min bild eller nått?
Nej, nu ska jag göra mig klar. Har ju redan packat min väska men jag ska fortfarande fundera på om jag ska ta med mig termobyxorna eller inte.
Troligtvis, om dom ryms i väskan. Men det återstår att se.

Syns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0