Hard times

Har varit på stan nu. Känner mig rik. Tog ut massor med pengar inne på banken rent! Då kändes det lite rikt. Sen gick jag på bilskolan och köpte ett paket. Så på måndag ska jag infinna mig klockan 16.15 och vara med på min första teorilektion. Lite spännande faktiskt. Hoppas det är nån kul där, tänk om det är noll människor? Bara jag som "hej... typ"
Nej. Det kommer gå finfint. Körkort i februari nästa år då?
JAJAMEN

Hittade även ett par gråa leggings för under hundralappen. Ska prova dom nu. Passarom ska jag ha dom imorgon då de är maskerad, maha. Jag ska ju vara sött troll, eller nått!
Så ja, vi får se. Svansen och benen är klara. Nu är det bara överkroppen. Emmy hade ju en "Kokkelimurr"-tröja eller vad nu skogsmulle säger.
Me like.

Nej, nu ska jag äta. Min mage kurrar tusan. Undra vad jag ska göra mig för mat?
Har ju alltid minimorötter.....
Suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0