Här finns inga svek och inga tårar

Känner mig mer än nere idag.
Vet inte.. kanske borde ut och röra på mig iallafall... Allt känns bara så jävla tungt just nu. Jag vill bara att allt ska vara som det alltid varit.

Eller snarare som det var för tre veckor sen ungefär. Då fanns inga problem.
Just nu vill jag bara lägga mig på vägen och somna. Aldrig mer öppna ögonen igen, bara ligga där och känna mig så värdelös som jag verkligen är.

Gjorde tydligen pappa besviken idag då jag sa att jag inte orkade gå ut med Jolin. Så synd om honom, han fick inte åka och hobbyjobba, stackars sate. Han har då aldrig gjort mig besviken?
Nej, nej.
Sånt pratar vi inte om i den här familjen. Här finns inga svek och inga tårar. Här är allt exakt så bra som det verkar på ytan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0