GISSABILDEN!

Idag slutade jag då vid tjugo i tolv. Måste ju vart en av mina tröttaste dagar någonsin. Halvsov nästan hela fysiken på morgonen. Visste ni förresten att man måste ha NATIONELLTPROV  i fysik?! Näe, det visste inte jag! Hade jag vetat det då... hade de nog inte blivit annorlunda heller, men ändå!
Ja, iallafall. Det känns som om jag hela dagen bara gått runt och sovit, inte lyssnat riktigt ordentligt på någon. Mest bara varit som en död människa av nått slag. Ungefär som en i koma.

Men jag kom hem utan att missa min busshållsplats även fast jag satt och slumrade hela tiden på bussen. Väl hemma la jag mig bara på sängen och sov. Var duktig och ställde mobilen på väckning, hade ju inte tänkt sova hur länge som helst. Men så blev det. Sovde väl från halv två till tre då jag motvilligt följde mamma ut med hunden.

Och det var ju väldigt dumt för då hann jag ju inte plugga något under dagen då jag hade all tid i världen. Men hela kvällen, efter träningen måste tilläggas, har jag suttit och gjort klart fysiken. Var gråtfärdig för jag fattar fan inte ett piss! Så satt där i soffan och halvgrina då pappa förbannat försökte få mig att fatta. Och då blev jag arg på honom för att han var otrevlig mot mig. Så då satt vi bredvid varandra och surade. Jag riktade mest uppmärksamhet mot mamma som provade sina helgkläder.
Han vägrar ju ändå berätta för mig hur det funkar.

image138
Första snön!!

Imorgon hade då jag och Lovisa tänkt vara hemma hos mig eftersom mina föräldrar ska äta borta hela helgen. Men nej, då har dom ju bestämt sig för att kanske ta med hela gänget hit imorgon då vi ska vara här. Så då får vi trängas i mitt rum, men det är ju inte så himla farligt egentligen.

Näe, nu ska jag snart lägga mig och plugga historia. Ska upp åtta imorgon, trots min sovmorgon.
Varför?
Vet inte, för jag har lust!
Kunde ju inte sova inatt heller, låg till två och vred mig, läste lite, vred mig lite till, läste ännu mer innan jag slutligen lyckades somna.

Nej, nu ska jag prata mer med Lovisa.


Såhär såg jag då ut i helgen. Kolla trollfrillan och fräknarna!



image139
Gissa bilden!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

haha va svårt.. kanske en pumpa ;).. Hahah vild gissning där

2007-11-08 @ 23:07:20
URL: http://tiondemaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0