Get confused and you fade away

Träning ikväll. Och Lina ska träna! WIHOOO!
Det var på tiden faktiskt. Ska bli himla najs att få träna med henne!!

Imorgon blir det fika med tjejerna. Love it.
Ska bli himla mysigt. Får se om jag hinner hem efter teorikursen. Men det lutar mest mot att jag tar mig mot Linas place och hänger där tills vi ska träffas.

Idag åt Elin med oss. Hon var så himla rolig hahaha som vanligt då. Hon hade tappat ner vantarna hon olovligt lånat av sin mamma i toaletten. Resten är en hemlis som jag inte får berätta för henne. HAHA.
 
Har nu bara kvar två bilder att göra sen är jag klar med all bild tillsvidare.

Nu ska jag tigga skolkatalogen av Jennie och vänta på att mamma ska ta mig till Maxi och handla. Det blev visst nu. Ska nog tigga godis av henne med. Det skulle inte vara dåligt.

image149
Elin tog en tugga av densitetspotatisen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0