en brulla om Giving every promise bitter e...

en brulla om Giving every promise bitter e...

sluta klaga över sin jävla farsa. du ska va så jävla glad att du har en. annars skulle ni inte ha råd med nåt och de vet du.

Vill bara besvara denna arga kommentar.
För mig spelar det ingen roll vad jag har råd med eller inte. Jag har hellre inte råd med något och vill vara hemma än att ha råd med saker och inte vilja vara hemma. Jag är hellre lycklig än deppig. Du som kommenterat detta vet inte hur jävligt det har varit hemma.
Jag förstår att du kan bli arg då jag säger så, men för mig så är det inte så.
Du har ingen aning om vad som hänt hemma hos mig, du vet ingenting. Så du ska inte heller uttala dig. Jag lever hellre utan pappa än en pappa som är elak och aldrig är stolt. Du vet inte hur många gånger jag fått höra "Hade du pluggat mer hade du fått MVG". Hemma hos mig duger inte ett VG hemma hos mig ska det vara MVG annars räknas du inte. Du vet inte hur många gånger jag inte sagt något bara för att inte bli nedtryckt.
Har du inte gjort mål på en match eller en träning, då var du inte tillräckligt bra.
Tränar jag är jag inte tillräckligt bra, går jag bara är det inte tillräckligt. Springer jag springer jag för mycket.
Det finns saker jag inte ens vill nämna för att folk inte ska få fel uppfattning om min far. Saker som jag helst håller för mig själv.

Men du ska inte uttala dig, du vet inte hur det är och jag vet inte heller hur du har det.
Men jag är hellre lycklig för jag tycker inte att min pappa ger mig något jag behöver. Skulle han vara otrogen skulle jag hata honom, skulle mamma vara otrogen skulle jag förlåta henne.
Så känner jag. Känner du annars så är det upp till dig.

Tack.


Kommentarer
Postat av: gud

förlåt om jag gjorde dig upprörd. men han ger dig mer än du tror. han kanske är som djävulen själv i dina ögon. dåså, låt honom vara det. men du skulle sakna honom om han försvann

2007-11-23 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0