And you look to see your true reflection

Onsdag.
Dagarnas dag?
Näe, inte det. Den mest jobbiga dagen i veckan. Börjar nämligen ett och har en lektion till tio över två. Så jäkla trist. Hela dagen går liksom ut på att man ska hinna planera så att man hinner allting. Speciellt då jag också ska ut med hunden till lunch så att pappa slipper fara hem. 
Det är lite jobbigt ibland faktiskt. Skrev en lista på allt jag skulle hinna göra idag igårkvällst! Jomen den blev ju bra förutsatt att man gör klart allt innan den utsatta tiden så det inte blir så himla sent. Är ju faktiskt 10 minuter innan tror jag. Och istället för att duscha tiotjugo så har jag redan gjort bort det. Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan blir halv så jag kan göra lunch och sen springa ut med Jolin. Det får ändå gå fort för tjugo i går min buss och det är ju som trevligt om jag hinner byta om tills dess.
Kan ju säga att jag har världens fulaste kläder när jag är ute med henne.

Nu ska jag nog faktiskt ta och ta av mig mina nya jeans som jag sitter och testar just nu. De blåa ska jag ha kvar nu är det de svarta jag är lite osäker om. Men vadå, jag får typ snygg stjärt i dom? Så varför skulle jag inte ha kvar dom?! 
Just för att jag inte har råd.
Men jag ska ha kvar dom, jag ska. Är bara det att jag inte vågar klippa bort lapparna om jag skulle ändra mig...

Ska nog måla lite på min bild nu.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0