And to fly down the street in a trance

Sittre här och försöker komma på min lista på Att göra saker imorgon. Men det går så jäkla trögt. Sitter samtidigt och har dåligt samvete för att jag vet att jag borde plugga på Naturen istället som ligger helt uppfläkt på sängen. Samtidigt som båda det tänker jag på hur min ekonomi ska hålla i December månad, när jag ska boka tågbiljetterna och vilka dagar, samtidigt som jag tänker på att göra klart min bilduppgift.

image158

Jag får helt enkelt sluta tänka. Så enkelt som det låter. Nej, jag har alltså för mycket att fundera på. Fysiken, naturen, redovisning i naturen + företag för en dag. Okej, jätteroligt, jag lovar! Men inte just nu!
Jag hinner helt enkelt inte, vi måste alltså baka nybakat bröd. Så därför sover jag hos Lovisa på söndag för alla som undrar.

Nej, nu ska jag fortsätta med min planering. Sen ska jag lägga mig ner på sängen och göra klart naturen.
Men först måste jag kolla om tåget... jag måste!

image159

Idag tränade jag mot alla odds. Knäet ömmade och jag var yr. Ville helst lägga mig ner i sängen och bara blunda. Men okej, jag kunde inte. Och när jag trodde det bara var en halvtimma kvar av träningen var det fortfarande en timma! Herregud, jag börjar ju bli galen?

Näe, nu kom jag på en till grej jag måste göra. Kolla när jag hade bokat klipptid, och bestämma mig om jag ska köpa ny hårfärg. Ja, vi får se.

Och förresten blir det Umeå den 21 december. Kunde dom inte tagit de den 24 när dom ändå håller på?
Fast jag kan ju se det positivt. Hinner säkerligen in på Lagerhaus och kolla på nån julklapp.

Nu måste jag fortsätta. HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0