And my brain hurts, and my shoulders ache and I have never felt this kind of pain

Jag är så jäkla less. Nu har jag varvat tio minuters sömn med att läsa ur min urtråkiga historiabok. Det finns fanken ingen tråkigare bok?
Det är liksom trettiosidor med tjugoniosidor dötext som man bara måste komma sig igenom för att det mitt i texten KAN stå nått viktigt. Ärligt talat jag pallar fan inte. Det suger. Hatar när man inte får veta ungefär vad man borde kunna. Kan inte ett enda årtal, inga namn heller. Allt jag kan har med hundraårskriget att göra. Om det stod det i boken bara ett stycke på nåra hundra ord bara.
Jippi.
Nej, jag får fan rycka upp mig. Men jag orkar inte. Direkt jag öppnar boken somnar jag. Det funkar bara inte. Pratade nyss med Madelene och hon skulle då hårdplugga på anteckningarna. Då satsar jag på det med.
Blir det så blir det.

Träffade Emmy idag när jag var in på stan med mamma en snabbis (som vanligt blir en snabbis fort typ två timmar?) och vi talade lite. Blir så att hon kommer till mig ikväll och är hundvakt med mig. Himla najs. Var längesen det bara var jag och hon. Fick ju lite godis av mamma för att jag tagit jobbet som hundvakt och Popdelights som vi ska äta jag och Emmy! Gött. 
 
Nej, kollegieblocket ropar.
Hejs!
image140

And my brain hurts, and my shoulders ache and I, I'm not sure if my heart can take,
And my brain hurts, and my shoulders ache and I have never felt this kind of pain.
And my brain hurts, and my shoulders ache and I think my heart's about to break.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0