All these digging little hands

Idag har jag då min första innebandymatch som sagt. Sitter och kissar ner mig typ, är så jävla nervös. Jag vågar inte. Jag vill bli skadad så jag slipper spela nästan!!
Bara för att jag är så feg...

Nae, men idag på fysiken. Måste vart en av de roligaste lektionerna ever. HAHAHA jag och Lovisa satt längst bak och så pratade vi med Olle. Först drog jag ett roligt skämt. Jag tappade pennan och sa till Lovisa "Egentligen borde jag be ... . .. att ta upp pennan och då när han frågar varför då? Då säger jag För du har närmare till golvet"HAHAHAHAH de var första skämtet dumt egentligen, men himla kul just då. Sen fortsatte jag med ett urdåligt men urkul trolleritrick. Olle hade tagit min penna så att jag inte kunde skriva. Då tog jag en penna från Olles bröstficka sen tittade jag på Lovisa och sa "Kolla så bra jag är på trolla!" Sen lät jag pennan glida ner i ärmen på koftan och drog sedan ner ena ärmen och den andra och säger "Inte här, inte här.... den är i......................Olles bröstficka!!!" HAHAHAH okej, de var kul då. Ni som läser detta skulle ändå aldrig fatta. Men vi skrattade iallafall.

Nu ska jag packa min väska men egentligen vill jag inte klä av mig för det är så jävla kallt. Jag vill bara fortsätta ha på mig mina långkalsonger och tjocktröja utan att frysa. Men jag måste packa väskan. Det blir jeans, trosor, sockar, bh, handduk, tröja, tjocktröja och sen vet jag inte mer. Duschgrejer kanske?

Jaja, hejdå mina fingrar fryser!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0