All of my memories are happy tonight

Dagen i skolan var jobbig. Känner nog mest för att bara skippa resten av veckan. Skulle vara så jäkla skönt.

Blev väckt två gånger imorse. Först ringde Marcus, sen pappa. Jättejobbigt. Hann ut med Jolin vid tjugo i elva och sprang ut med henne när jag kom hem med. Så nu är hon väl så nöjd som hon kan vara.

Har även lyckas med att flirta till mig en chokladkaka om jag går med Jolin hem från Maxi, så jävla värt! Den ska jag äta upp ikväll och jag ger fan i alla jävla kalorier och hur många jävla timmar jag måste gå ut och gå. Nej, ikväll blir det att kalasa!!
Greys ikväll med, jag ska sitta bänkad. Jag vill alltså INTE bli kontaktad mellan 21:00-22:00! Nej, inte av någon. Inte ens av Sebastian!!
Nepp. Jag ska sitta där själv, med min chokladkaka.

Smarties blire! Fyfanken så gött.
Nej, nu ska jag plugga på Naturen så jag slipper görat ikväll.

PUSS!
image160

Målade förresten naglarna röda idag, det gick åt helvete. Jag råkade ju såklart pilla på nagellacket innan det var torkat. Så de blev ett superhypat fingeravtryck mitt på höger pekfingernagel. Jajamen. Då blev jag så irriterad att jag började skrapa bort det på alla andra naglar med.
Så ikväll ska jag göra det noggrant efter att jag tagit bort det gamla nagellacket.

Det kommer bli greeeat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0