Across the field you see the sky ripped open

Sovde som vanligt idag efter skolan. Fruktansvärt onödigt med tanke på att jag har en hel dag att expandera åt skolan och roligare aktiviteter än att ligga och snarka i långkalsonger på sängen.
Mitt försök att ställa larmet på mobilen misslyckades ju såklart också. Låg i en timme och drömde om att klockan var 13:07. När jag väl vaknade var klockan 14:07.
Så tur att jag vakna och hann ut med Jolin innan mörkret gjorde sitt inbrott i skogen.

Sen väl hemma provade jag på DVDn jag fick från Apoteket. Det måste nog vara den fulaste träningsdvdn i världen. Alltså den var bara så dålig. Tjejen som instruerade höll på att ramla flera gånger, sen hade hon en för kort tröja och styva nipples. Jag gav upp. Den sög verkligen, måste vart den tråkigaste träningen jag vart med om. Istället peppade jag upp till innebandyträning ikväll. Så jäkla najs.

Vi ses.

image150

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0