Sticksår

Idag har jag ådragit mig en sticka i stortån, det tog ont men jag fick ut den utan komplikationer. Vädret är toppen, typiskt. Gud straffar en direkt. Vad ledsen jag blir, jag skulle stannat hemma idag istället. Hinderbana imorgon på idrotten, nej säger jag då och lämnar gympaväskan hemma. Annars mår jag bra, har lite ont i magen. Fick veta att jag fick MVG i Svenska, gladeligen, det trodde jag inte att jag skulle uppnå igen. Hade höjt mig från 17 till 47 på provet i Näringslära. Ibland är jag bara lite lyckligare än vanligt. Men jag vet inte om jag kommer orka med nästa vecka. Ledig Mån-Ons och sen har jag bara två lektioner på både torsdag och fredag, eller egentligen tre. Jag orkar bara inte gå på Engelskan. Vi får se om jag offrar mig, troligtvis det är ju nödvändigt.

Nu ska jag ut med min hund i det fina vädret! Hon är kärleken det är hon verkligen.
:)

SO LONG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0