Lilla mormor

Mormor mådde bra, men hon är slut. Alla hennes vänner dör och idag räknade hon upp alla begravningar och vilka kistor dom hade. Det var tufft, och hon började bråka med moster Solveigs exman Lasse satt vi mest och skrattade, även fast jag inte förstod nio av tio ord han sa. Älskade mormor.

Dagen gick bra, bullarna blev bra och kärleksmumsen. Idag började även en efterlängtad tvserie med namnet "Project runaway" men dagens avsnitt var inte det bästa. Nästa onsdag är det garanterat bättre.

Två dagar kvar tills pengar, PENGAR PEEENGAAAR!!
 Jag måste köpa ett par nya jeans, massor med tröjor (dock inte svarta) och varför måste det finnas så många snygga kläder på veromodas hemsida och inte i deras affär?! På lördag ska jag i alla fall på stan och hålla koll.

Jag och Marcus pratade om att förlova oss idag, vi har pratat om det länge. Egentligen borde vi kanske vänta, vänta tills han är klar med den förbannade lumpen. Det är ju bara till femtonde december kvar...........................
Men det är ungefär tre veckor kvar tills han kommer till mig igen. Jag älskar honom så mycket han är mitt allt.

Snart är det ett år och sju månader! :)

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0