Knappknapp

Jag har idag varit väldigt produktiv och sytt fast knapparna jag hittade i farmors knappburk. Det var duktigt av mig, jag tänkte att eftersom jag inte gick ut och gick så var jag tvungen göra något produktivt istället, så jag tog bort de tre knapparna jag tidigare sytt dit som jag sedan insåg var olika stora och sydde fast fem nya vita knappar. Ja dom är väldigt fina faktiskt. Jag är rätt stolt också, har nämligen tappat några kilon sen vecka sexton. JAAAa!! Så nu kan jag börja festa igen med godis och chips, nej förresten jag bara skojade. Sommaren är inte över än och jag måste komma i bättre form. Så imorgon blir det långpromenad med hunden och hundra situps, om jag orkar. Dom har blivit färre den senaste tiden och jag känner mig fet och oaktiv. Men jag vet att jag inte är det!

Jag gillar mig själv, så länge Marcus gillar mig gillar jag mig själv också. Jag har bara inte velat se allt det bra med mig själv, utan Marcus var tvungen öppna mina ögon. Sen är det mindre än två veckor kvar tills vi träffas igen. Han kommer faktiskt till mig vecka tjugofyra på måndagen. Jag älskar honom mest och nu ligger han i fält och kan inte prata med mig något alls nästan.. det är liksom mindre än något alls innan. Men jag överlever, det är ju bara ett halvt år kvar!

image12
Hej knappar, synd att skärpan suger och att blixten förstör allt. Men jag gillar knapparna.
Mycket innovativa.

Och imorgon ska jag cykla till bussen, jag är så duktig! Det är faktiskt skönt att cykla då det inte är någon ute klockan tjugo över fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0