Hej världen

En ny dag, jag känner mig mer lycklig än någonsin. Fast inte lika lycklig som när jag är med Marcus, jag saknar honom så. Men han är ledig vecka tjugofyra och då slutar jag skolan så då ska han vara med mig jag längtar mest! Förövrigt så cyklade jag faktiskt de sex kilometrarna till stan idag klockan kvart över fem imorse och sen hem igen tjugofem över tre. Jag förstår inte hur jag orkade och jag har fortfarande mjölksyra i benen nästan.
När jag kom hem la jag mig ute och solade och åt ett äpple, det var mums. Men nu luktar mina händer sol och det luktar inte gott, förövrigt provade jag mina blåa shorts och jag älskar dom mer och mer för varje gång jag tittar på dom!

"We are the Kötters"

image7
hej gamla ballerinaskor och hej bikini 2007
image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0