Dagen är bättrad

Jag har blivit gladare än tidigare idag. Jag är glad över att jag lyckades spara hundra kronor denna månad, tack gud för det. Nu har mitt spar blivit en hundralapp rikare. Det är jag glad över. Jag är också glad över att jag har pratat massvis med Marcus, han är hjärtat. Men jag blir fortfarande arg då jag tänker på skolan, fan vad jag hatar de. Jag vill bara hoppa av och göra precis vad jag vill, men nu är det inte länge kvar tills jag är arton och fri. Jag kan inte säga att jag fick ig på ett prov till pappa då kommer han bara klaga och säga att jag skulle pluggat mer men jag kan inte bättre jag pluggade som en jävla tok och det fastnade ändå inte. Sjutton av femtiofyra, bra Emelie.

Nu ska jag kolla på VeroModas hemsida och tråna efter alla snygga kläder dom har där. Om jag nu mot alla odds skulle till Umeå på måndag ska jag fan gå på VeroModa där i en halvtimma, bara för att. Jag måste faktiskt få tröstshoppa! Får jag inte tröstäta ska jag bannemig tröstshoppa. Jag ska bara prata med Matilda så hon hämtar mig på sin fina moped i staden. Måste komma ihåg det!

Nu ska jag dona, spela spindelharpan och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0