Varmt

Idag är det också varmt, fast bara tio grader kallare än igår. Igår hade vi faktiskt Europas varmaste temperatur. Släng er i väggen Spaninen, Grekland och Italien. Men jag känner mig fortfarande nere och jag vill inte tänka på hur jag egentligen kunde haft det.

Nu ska jag ta mig samman, fixa en tallrik med flingor och fil och kanske sätta mig ute och äta den. Får se vad jag känner för. Rodnaden har i alla fall gått ner i ansiktet ännu mer och nu solar jag med förnuft som Marcus sa att jag skulle göra. Jag som tänkte sola topless idag fick den drömmen förstörd då min syster kom hem med såkallad huvudvärk. Fast hon tog faktiskt en Ipren/Alvedon så jag kan väl tro på henne då.

SO LONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0