Utslag och svullna fingrar

Nu har jag kommit hem efter kvällen. Mina ben kliar för att jag frysit om dom och mina fingrar är svälldaför att jag frysit om dom! Jag har nog frysit mest ikväll. Hade mina marinblåashorts på mig och mammas halvlånga leggings. En dum kombination med tanke på att det bara är nio grader ute nu.
Men jag är hemma i alla fall nu och ska berätta om min kväll.

Började med att jag var med Emmy MoröBackeCentrum. Det varade till ungefär nio, efter det cyklade jag och träffade en väldigt full Sarah. Vi skulle gå till en som hade fest hos sig, men när vi väl kom dit efter typ en timma (Under den tiden hann dom sitta i en busskur, leka i en lekpark och bli stoppade av polisen.)
Då vi väl kom fram fick vi vara där i kanske tjugofem minuter, då började den långa vandringen till stan. Eftersom det bara var jag som hade cykel tog det då såklart ännu längre tid. Men vi kom oss till en bänk och då ville alla vila, och bredvid där var det en grillplats och där var det några killar som hette Tobias, Sebastian och Nicke, eller hur det nu var igen. Men då fastnade alla där länge. Så då tillslut kom Amanda, Emilia och Emelie cyklandes. Jag lyckades få stopp på Amanda och pratade med henne sen följde jag med henne och de andra E:en in till staden och alla fulla studenfirare. Det var väl lite roligt, sen skulle Emelie och Emilia hem, men det ville inte Amanda så jag stannade med henne.
Sen cyklade vi hem. Så nu sitter jag här och fryser och tänker lägga mig i sängen och tänka på min underbara pojkvän Marcus Hjelm och tanken på att han kommer på måndag.
Jag längtar mest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0