Tvång

Jag ska tvinga Jennie att beställa något från H&Ms hemsida så att jag kan få mina efterlängtade byxor. Jag känner att jag måste ha dom. Dumma köpbehov. Egentligen skulle jag kunna vänta tills helgen och gå på stan och kolla om dom finns i Skellefteå, men jag orkar inte vänta. Dom är ju tillochmed på rea! Herregud, varför inte ta tillfället i akt?!
Fast iochförsig så blir det ju nästan dyrare att beställa dom istället för att köpa dom på affären, men om dom inte finns på affären så är det ju kört. Just därför ska jag tvinga Jennie att beställa något.

Sen har min teve väldigt dålig bild och jag förstår bara inte varför. Nu ska jag kolla lite på H&Ms hemsida, sen ska jag lägga mig i sängen, tänka på Marcus och titta på en dokumentär om Adolf Hitler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0