Tidskrävande

Idag har jag arbetat. Det måste nog varit en av mina sämsta dagar i början. Till exempel på morgonen då jag vaknade och skulle sätta mig vid matbordet och äta frukost. Där satt då även min pappa och syster och jag som är så van att sitta ensam. Och inte bara det + att min lillasyster tuggar så jävla högt att jag inte klarar av det. Är det något jag ogillar VÄLDIGT mycket är det då jag hör människor tuggar, och då min syster tuggar hörs det hela tiden. Jag klarar bara inte av det. Sen tog hon brödrosten innan mig även fast jag var i köket före henne, hon tog även del ett av dagstidningen och pappa del två, så jag kunde inte heller läsa något på morgonen. Fan så jävla tråkigt, så jag satt där med mina mackor och åt fort så jag i alla fall skulle få vara ensam på toaletten och borsta tänderna. Och de fick jag. Så på morgonen var jag deprimerad men det gick över någongång vid lunch, sen har jag mest tänkt på Marcus och saknat honom.

Förresten kanske jag skulle börja skriva alla mina inlägg med kursiv stil, skulle inte de vara något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0