Sysselsättning

Idag tror jag att jag förstörde en maskin på mitt arbete. Helvete säger jag bara. Om den kostar en miljon blir det varken en resa till Marcus, Göteborg eller något annat roligt på flera jävla år. Åh, ibland är jag bara för misslyckad. Om det ändå inte vore så uppenbart.

Ikväll har jag bara en sak att göra, packa ut allting ur mitt rum så pappa kan börja slipa. Idag sa han att han skulle börja fixa rummet då allting var ute. Om jag packar ut de idag så kan han börja imorgon. Om han börjar imorgon kanske han är klar med allting på söndag eller tidigare. Så då kan jag fixa och dola hela söndagen.

Jag är sugen på mer godis nu känner jag. Jag vill inte vara deprimerad för då vill jag bara äta hela tiden. Men, det gör inget. Jag får väl bli fet då. Jag ska iallafall springa in på Willys och köpa Estrellas - Poppers eller vad dom heter. Dom är så himla goda. Det är ju faktiskt sommar.

image39
Hejdå saker!

image40
Hej busfrön!
Var har du blommorna??!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0