Rädda jordgubbarna!

Midsommar - mycket trevligt! Jag var som sagt med Sandra i Umeå. Synd att det var så kallt på kvällen bara. Direkt solen började gå ner (även fast den nästan aldrig går ner) så blev det kallt. Så där satt vi och frös på kajen och var sugna på godis. Vi tog oss då till det enda öppna stället - Shell! Därefter åkte vi igen hem till Sandra, med polisen efter oss! Ja, jag hade de på känn enda sen den tidpunkten jag kom på att Sandra egentligen inte får skjutsa eftersom hon inte har reg-skylten på sin moped som hon egentligen ska ha där. Men, den var inte efter oss som tur var. Jag vet inte om jag hade haft råd med en böter just vid nu! Bussresan kostade fan också.
Men det var riktigt trevligt, och jag har bestämt mig för att jag ska lära mig tycka om jordgubbar. Det är bara så mycket sommar.

image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0