Mörkgrå

Just nu vill jag verkligen ha ett par mörkgråa byxor. Jag provade de Sandra hade. DOM SATT SOM ETT SMÄCK! Tänk dig, en storlek 36a på MIG! Det var faktiskt helt ofattbart. Nej, det är! Ja dom var så fina, och jag blev förälskad. Sandra sa att jag fick köpa dom om hon hittade ett par likadana fast mindre, för dom var för stora på henne. Såna dära jeans vill jag så gärna, verkligen ha. Jag måste försöka manipulera Jennie att beställa kläder från H&Ms hemsida så att jag kan få mig ett par såna. Dom är helt underbara, perfekta sommarbyxor! Jag måste nästan beställa dom nu, det är ju lön imorgon! Jag ska beställa, jag är helt förälskad.

Nu ringde min älsko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0