Midsommar

Imorgon ska jag till Sandra som sagt, ska åka dit klockan tolv och nu är det bestämt för vi bestämde det idag på telefon. Jag ska snart börja packa, men jag är så hungrig så jag vet inte om jag orkar hämta en väska. 
Jag ska packa shorts, korta shorts, leggings, jeans, sovtröja och massa nödvändigt! Det låter som om jag ska vara där i en vecka men det är faktiskt bara en natt. Jag måste också börja planera vad för kläder jag ska ha i sommar, eller kanske framförallt vilken väska. Ikväll ska jag ringa och beställa tågbiljetter den sextonde juli. Det borde jag nog göra nu, fast först måste jag fråga om pappas kort och om han har pengar på de så vi kan beställa. Så hela min lön kommer gå till de två tågbiljetterna. Är det värt? - Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0