Lönekuvert

Det kom lägligt måste jag säga, när jag var sådär lite deppig så fick jag mitt lönekuvert. Stavas kuvert så? Jo, det tror jag! Ja men jag fick i alla fall 960 kronor för två arbetsdagar, och jag har ungefär fyrtio minuter i flex så om jag jobbar över varje dag lär jag ha en hel förmögenhet.
Igår då jag skulle sova räknade jag lite snabbt ihop vad hela kalaset med Marcus i sommar kommer kosta. Och bara det basiska (ja, jag kan säga så!) blir minst tvåtusen kronor!!! Det kommer kosta skjortan, men det är värt den lycka det kommer inbringa mig.

Raj Raj fruktansvärt roligt program! Haha, hur ofta ser man ett program med en tjej som har "mensblod" på vita byxor på tv! Det var riktigt kul faktiskt, alla borde titta på det.
 
Nu ska jag faktiskt dra mig ut och springa eftersom jag igår inte ens orkade stoppa ett finger utanför dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0