Lättnad

Det var inte alls sant! Och idag har jag bara jobbat och ätit mat. Det var gott, det är ju iochförsig alltid vitlöksbröd, förutom då man äter det med Marcus för då vägrar han pussas efteråt. Han hatar nämligen vitlök. Ikväll ska jag tvinga pappa att föra över pengar på sitt konto så jag kan beställa tågresan en gång för alla, sen kanske, KANSKE, jag ska börja packa ihop alla saker i mitt rum i flyttlådor. Det känns tragiskt, men nu har jag iallafall spanat in möblerna jag vill ha och ska bara smöra för mamma så att hon beställer dom innan torsdag, det är mitt mål. Ikväll ska jag även se på Allsång på Skansen med mamma och Morden i Midsomer och fixa tånaglarna! Mammas årliga tradition tydligen.

På tal om mamma, jag drömde att jag blev jagad av ett psyk, sen hängde han mig upp och ner i en traktor, sen satt jag i en bil för jag försökte få mamma att förstå att hon var tvungen ta mig därifrån för att han inte skulle döda mig. Tror du inte att han i drömmen kör förbi i sin bil och skjuter mig i halsen. Fyfan, jag höll på dö och de bara sprutade blod och jag försökte stoppa det samtidigt som jag klappade mamma på kinden och sa att allt skulle bli bra medans hon höll min hand och grina alldeles utom sig. Jag var nog mest chockad. Jag vaknade chockad också, hoppas det inte finns ett psyk på riktigt där ute som tänker jaga mig och skjuta mig i halsen...

Näe, jag ska nog fira allsångskvällen med godis. Det låter bra.


Kommentarer
Postat av: ALEX

haöö¨! ?!?!! varfär ska du packa ihop alla dina grejer i en flyttlåda !??!?!?!??!?!

2007-06-26 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0