Kalla ben

Just nu fryser jag om mina ben, kan bero på att jag inte tagit på mig mjukisbyxor. Frågan är om jag borde duscha nu, eller sen? Jag har svårt att bestämma mig. Kanske skulle ha picknick med några nioe tjejer, men det är dåligt väder så det kanske inte blir något. Men om de skulle bli de skulle jag behöva duscha, om inte ska jag duscha efter jag handlat med mamma och promenerat. Jag skulle egentligen ringa Emmy vid sex, men jag känner att jag måste veta nu. Så jag ska ringa.. kanske!

Fick svar idag av Connex, eller nu kallade Veiola! Jag skulle ringa och boka biljetter så att jag och Marcus får sitta bredvid varandra på tåget. Vi ska även på semester. Ja! Tro det eller ej, till Göteborg, och bo på hotell och gå på Liseberg med mera! Vi ska nog också passa på att gå på stan i Stockholm då vi är på väg ner till Marcus, jag kommer bli så fullkomligt fattig efter sommaren, men det är de värt!

Hade svårt att somna inatt eftersom jag sovde så mycket igår innan natten. Så idag var jag väl hyfsat trött på "arbetet". Idag har jag slavat, som vanligt. Som den lågavlönade arbetaren jag är. Jag började imorse, klockan sexnollnoll med att försänka de där jävla metallbitarna som jag och Jennie körde genom slipen igår. Det var över femhundra styckna!! med fem hål i varje!!
Men jag blev faktiskt klar, vid klockan fjortontrettio.

Nu ska jag kontakta Emmy, tänka på Marcus och ta på mig mjukisbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0