Gammalt liv

Nu ska jag fortsätta mitt gamla tråkiga liv igen. Jag funderar på om jag borde gå ut och gå till stallet själv först sen hämta Jolin, eller göra tvärtom eller bara gå i skogen med Jolin. Ärligt talat känner jag inte för något av de, men jag antar att jag borde. Jag ska sen gå och vara social med mina kvarterskamrater, det är nämligen Kvartersfest.





Jag kan lova att under dessa fem dagar med Marcus har jag då minst gått upp i vikt ett kilo. Under dessa fem dagar har vi varit på IcaMaxi exakt varje dag. Vi har också alltid köpt minst en godispåse, även fast jag mest bidrog till uppätandet av godiset, inte något av de andra tillbehören förutom chipsen de två sista dagarna. Jag har även hunnit smaka Estrellas nya chips, eller.. poppers kanske man ska kalla dom?
Näe, även fast ni nog nu tror att det enda vi gjort är att stoppa i oss godis har ni fel! Vi har faktiskt också varit ute med hunden varenda dag, vi har Promenerat eller Cyklat till IcaMaxi och spelat Badminton. Vi har också spelat Kubb och Plockepin, Mixmax och Räv-spelet. Så vi har inte barat legat inne och tittat på teve och ätit fett.
Men det är ju även de som är lite av charmen att få vara med Marcus. Att man kan äta hur mycket som helst utan att känna sig dålig. Jag älskar honom. Och för första gången sen vi träffades så åkte han själv buss till Bastuträsk utan mig. Jag hade gärna följt med, men min ekonomi tillåter mig inte. Jag ska nog nämligen till Sandra nästa helg. Jag gillart.
Nu ska jag dra mig utåt och hitta på något roligt, ska nog gå ut med Jolin i skogen, sen kan jag bestämma mig om jag orkar gå till stallet och hem.

Jag älskar dig Marcus Hjelm.
2005-10-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0