Duschen väntar

Jag orkade mig faktiskt ut och springa och jag känner mig så mycket gladare nu, och piggare för den delen. Får se hur länge det räcker, i tio minuter kanske. Jag ska faktiskt hoppa in i duschen och skrubba både kroppen och fötterna.
Jag hatar torra fötter.
Jag ska nog även använda en ansiktsmask. Ja det ska jag, om jag hittar någon.

Det tog fortare att springa än det brukar och jag orkade hela vägen! Det brukar jag inte göra, men idag gjorde jag det. Jag tänkte bara på vitlöksbrödet jag skulle fått om vi hade ätit Chiliconcarne vilket jag trodde vi skulle göra. Men ack så överbevisad jag blev. Så jag får vänta tills imorgon tyvärr.

Förresten så växer busfröna alldeles utmärkt! Jag ska ta en bild då det blir lite soligt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0