Dagens..

.. Sinne: Deprimerat
.. Känsla: Sorg
.. Ord: Laserskärare
.. Pryl: Trumlaren
.. Bästa: Vädret, jag gillar då det regnar, speciellt då jag arbetar
.. Sämsta: Mycket dålig nyhet...

Det där var töntigt. Jag vet, men jag hade inget vettigare att säga. Jag har i alla fall beställt byxorna sparar 59 kronor om jag inte har fel. Det är alltid en bra deal! Jag och min syster har lagt upp en taktik om hur vi ska använda dom (dom är mina!). Jag behöver nämligen hjälp att tänja ut dom tror jag, därför behöver jag henne. Dom ska komma nästa vecka. Jag längtar!!!
Sen hade jag inte förstört maskinen på arbetet, den fixade Mattias, min förre fritidsledare på Norrhammarskolan som nu bytt upp sig och tänker ta över Rostfria efter hans far (det där sista kom jag på själv). På jobbet idag insåg jag och min lillasyster även att hennes armar är större än mina och att hon snart växt ikapp mig. Armarna kom vi fram till att hennes var större för att hon hade muskler och inte jag. Stämmer nog ganska bra faktiskt.
Sen gillar jag inte att pappa fått för sig att jag kommer bli ett Anorektiskt offer. Bara för att jag inte vill ha godis mitt i veckan och inte har en ostskiva på min macka. Ja, han får väl tro vad han vill.

Jag saknar Marcus, kan han bara ringa mig och sluta bära sandsäckar. Det ger inget att bära dom efter det regnat. Jävla idioter, jag säger bara det. Sen kan jag säga att det är en vecka och tre dagar kvar tills vi träffas igen och är med varandra konstant i tre veckor. Jag kommer nog vara less på godis efter det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0