Dagen är över

Var på kvartersfesten tills klockan tolv då det blev så kallt och fullt med mygg att jag gick hem med mina föräldrar. Det var faktiskt trevligare än förvänätat. De flesta var lite onyktra och roliga, alltid roligt med onyktra grannar. Speciellt buss-Pär som på Tipsrundan ringde både Taxi och SOS för att få rätt svar på en fråga. Han erbjöd mig även skjuts in till stan på morgonen då jag ska åka buss till min skola. Han rapade hej vilt och min döva granne Hasse hade också blivit sådär rolig, synd bara att ingen förstod hans skämt eftersom ingen kan teckenspråk. Det var lite synd faktiskt, jag kände mig så dum. Jag vågade inte titta på dom med rädsla för att dom skulle börja prata med mig.. eller prata och prata. Prr och Gah med mig och hålla på med händerna så att jag inte förstår. Jag försökte mest le då dom gjorde sina ljud runt mig. Fotbolls-Danne var också rolig. Konstigt att jag aldrig pratat med de förut. Mamma och Kikki kom då på att dom skulle starta en Läscirkel.
Vi får väl se hur de blir med den saken!

Marcus saknas. Det är kallt och tomt i sängen. Jag saknar honom så det tar ont enda ut i nagelspetsarna. Han är den enda jag någonsin älskat på riktigt och jag hoppas att han aldrig lämnar mig för han är så bäst. Jag hoppas bara att han ska sluta leka kamelont (?) och börja pussa mig istället för att slicka på mina kinder. Han blev nämligen mycket imponerad av programmet på AnimalPlanet som handlade om ödlor och skit. Han tvingade mig även att se FörhistoriskaParken på fyran i måndags. Men jag älskar honom ändå ochdet kommer jag alltid att göra.

Nu börjar även en av de bästa serierna om igen. LoveMyWay heter den och är från Australien, jag måste medge att jag började gråta då hennes dotter dog. Det var mycket känslosamt. För övrigt är det bara ren skit på teven just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0