Blunda och försvinn

Jag ska nu lägga mig i min systers rum och sova. Mitt rum är ju som sagt under påbyggnad. Tyvärr. Så jag har ingenstans att sova förutom i min systers rum. På en madrass på golvet. Inklämd mellan ett bord och en soffa. Ja, det går faktiskt bra, men det är lite trångt kanske. Får Jolins nos i ansiktet på morgonen också. Men det är alltid trevligt, jag har den hellre där än att aldrig få känna den där igen.
Ikväll var det faktiskt trevligt, även om jag blev snål och åkte hem tidigare än alla andra. Det bryr jag mig egentligen inte om. Jag måste ju ha råd att vara med min älskade och för mig så är det värt tre timmar mindre tid med mina vänner. Jag älskar honom mer än allt om alla bara insåg det. Om han insåg det. Jag har nog inte ens insett det själv. Om han skulle lämna mig nu skulle jag hoppa. Det skulle jag. Även fast vattnet nog inte är så kallt nu som de var i vintras.
Jag erkänner, jag var en fjortis. Men jag ångrar det så grymt, att jag ens tänkte tanken. Det är faktiskt pinsamt.

Men, godnatt i alla fall. Imorgon har jag ett späckat schema - eller hur det nu var....
Jag har faktiskt planerat att måla mina lister ett andra varv, om det nu finns kvar färg. Har inte hunnit fråga pappa än. Det ser ut att bli bra väder, så jag ska väl sola så gott det går. Om jag inte måste hjälpa till med tapeten, det lär då bli totalt fiasko för min del. Sen ska jag också spela Sims, det måste jag. Nu när jag fixat en ny Sim och allt!

Förresten blir det exakt en vecka kvar tills jag får träffa älsko igen imorgon. Och det gillar vi alla, speciellt jag!
Och efter den söndagen ska vi umgås konstant i tre veckor. Jag kommer älska det och gråta floder då vi skiljs åt. Fast det blir iochförsig bara i en vecka, sen ska han komma till mig igen i en vecka. Det kan bara inte bli bättre.

Marcus Hjelm!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0