Äntligen hemma

Nu är jag hemma igen, det är skönt att kunna ta av sig jeansen och dra på sig mjukisbyxor efter en jobbig dag i skolan. Fast den var ju faktiskt inte så jobbig om man tänker efter, vi gjorde inte så mycket. När jag skulle cykla imorse trodde jag fan att cykeln gått sönder, den lät som ett helvete, men det hade inte hänt något med den, pappa sa att kedjan bara var lite slapp. Annars ska jag nu dricka vatten och titta på tv, ska nog äta en chokladsnitt också och vänta tills ikväll då jag får äta GOOODIIIIS!! Ska även fundera ut vad jag ska ge Sandra i present haha, våran "varit kompisar i ett år"-present som Sandra kallade den lite grann.

image14
DAGENS GODASTE GODIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0