Stoppad ondska

Marcus stoppar ondskan min far bedriver mot mig och trycker ner mig med. Det är skönt, han finns här och hjälper mig att hålla mig stark mot den så jag inte påverkas. Så jag kan bara leva livet nu, vara så lycklig och ledsen jag vill. För jag vet att Marcus finns här om det skulle bli för ledset. Jag älskar honom så mycket.
Igår fick jag mina möbler, och även byxorna jag beställt från H&M. Möblerna, ja dom gick bra att montera ihop. Bara ne liten skada på ett skåp, men den syns inte. Byxorna, ja, dom var tajta som planerat. Men jag har töjt ut dom så jag fått igen knappen. Bara gylfen kvar och jag hoppas den håller.
Nu har Marcus duschat klart och han surar för att jag inte plockat klart.

Bilder kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0