Sista dagen

Jajamen, sista dagen idag. I alla fall för fem veckor. Det har bara blivit trevligare att arbeta. Jag må tycka det eftersom jag och Jennie fick alla smörjobb. Men jag klagar inte! Jag är lycklig ändå. Lönen fick jag idag också, eller lönebrevet. Lönen har jag ingen aning om då den kommer. Antagligen den 25 juli.
Idag fick jag och Jennie även ta från fikalådan där Delicatobollar medmera befinner sig - Alldeles gratis! Ibland är vissa dagar bättre och den idag var toppen. Första rasten som egentligen ska vara i en kvart varade i trettiominuter. Plus att vi fick god lunch idag. Och alla arbetare är bara så snälla. Fast jag hatar chefen men vem gör inte det? Han ser som sagt ut som Smithers i Simpson. HAHAHA. Det är sant! Och många av dom är lika massa andra, som The Sims killen, och han som liknar lånarepappan!
Jag kan berätta att jag och Jennie idag drog massor av dåliga skämt. Jag kände mig även på rim-humör så jag gick omkring och rimmade nästan hela dagen. Speciellt runt lunch då jag sjöng en utomordentligt bra låt.
"Stick Bestick, Stick mig med Bestick"
En riktig höjdare. Sen gick vi genom plastremsorna som hänger i taket som Carola. Väldigt snyggt måste jag säga!

Nu ska jag berätta om mitt nya liv också. Jag har funderat och funderat och kommit på att jag ska få mig själv glad genom att göra andra glada. Jag ska till en början le mot alla jag möter, bara för att det är så trevligt.
Jag gillar den iden och jag hoppas den kommer funka. Så jag ska från och med nu sluta blänga på folk, även på folk som jag inte gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0