När natten smyger sig på

Nu ska jag lägga mig i sängen, min gamla säng på sitt nya ställe. Det ska bli spännande faktiskt. Jag ser mycket framemot det! Jag gick aldrig ut, kände inte fört. Spelade Sims tills nyss istället. Det fungerade också faktiskt.
Det blir att jobba imorgon, sen att fixa mer med rummet. Lyfta in saker och plocka lite. Det är alltid roligt. Nu har jag skarvsladdar också, så det räcker till tvn och datorn. Toppen!
Nästan bara gardinerna som saknas.
I like.
Måste kolla vad det är på tv innan jag stänger av datorn. Egentligen hade jag faktiskt tänkt ladda mammas mp3 (egentligen är den min och hon har inte ens fått den av mig, eller köpt den!). Men datorn laggade sönder och hängde sig så länge jag hade den där i. Så då skiter jag i de och får hoppas att de håller åtminstone till klockan tio imorgon.
Bullarna jag bakade igår blev poppis på jobbet, alla var slut då vi skulle åka hem också.

Jag ska nog komma på en hemlis som jag ska överraska Marcus med, men jag kan bara inte komma på vad. Jag ska lägga mig i sängen och klura på det nu!

Nightmares and dreamscapes
Tid: 23:00-23:45
Amerikansk skräckserie från 2006. Historier som har sin utgångspunkt i Stephen Kings antologi "Nightmares and dreamscapes". Del 4 av 8. The end of the whole mess. Bobby Fornoy, ett ungt geni utöver det vanliga, upptäcker plötsligt botemedlet mot ondska, och tillsammans med sin bror iscensätter han en plan att vaccinera mänskligheten. Till en början går allt enligt planerna, men det visar sig snart att projektet har en ödesdiger baksida. I rollerna: Henry Thomas, Ron Livingston. 

Frågan är om jag vågar titta på den där, jag tror inte jag vågar det. Sist jag kollade på ett av de avsnitten var med Marcus och då handlade det om en gubbe som blev dödad av massa tennsoldater. Då var jag rädd. Jag ska försöka våga titta på den där. Eller så tittar jag bara på tv4s tråkiga dokumentärserie om Andra Världskriget - i färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0