Lite över

Fick lite tid över till att sitta vid datorn. Marcus (som förövrigt är lite prylgalen) har inhandlat ett PSP. Så han ska kolla in det nu. Själv satte jag mig här. Det har inte hänt så mycket. Igår var vi hemma och myste hela kvällen. Gick dock till Maxi för att köpa godis.
Idag åkte vi först till Elgiganten, stan och sen på Maxi för att köpa ännu mer spel. Sen tvingade jag Marcus att gå ut och gå i regnet med mig. Han blev sur för att hans byxor blir leriga.
Det roliga i vårat förhållande är att
"man ska alltid säga att kvinnan har rätt"
faktiskt stämmer. Jag har alltid de smartaste lösningarna på problem och har då övervägande procent rätt på allting som händer. Han är bara för söt och jag älskar honom så.
Så istället för att sitta här ska jag gå till honom i sängen noll millimeter bort och krama honom och intressera mig för hans lilla nya spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0