Klart!

Underbart, det är färdigt. Men jag får nog inte sova där förrsän imorgon natt för tapeten ska torka. Eller tapetklistret. Ja, det är vackert i mitt rum nu. Listerna blev skitsnygga då jag faktiskt (alldeles själv!) målade dom vita. Så nu saknas bara lister runt fönstret sen är allt färdigt. Så jag ska väl och kolla på gardiner i veckan. Det måste jag! Vita ska jag titta på. Det kommer bli fint. Frågan är var jag ska ha sängen. Egentligen var det tänkt att jag skulle görat nu. Men Åsa kom och mamma började prata med henne. Åsa har förövrigt två väldigt fina och söta hundar, Zorro och Dino. Eller en är hennes den andra hennes dotters!

Men nu ska jag gå och titta på tv och vänta på att min bulle i långpanna ska jäsa klart så den kan åka in i ugnen. Jag tror den kommer bli total katastrof. För övrigt så har jag även torkat golvet och tvättat fönstret! Det är det som nästan är bäst med att tapetsera om i sitt rum. Att det blir så rent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0