Andetag

Marcus sitter här och andas. Idag har det varit varmt ute, jag har fått dammsuga och bädda rent i min säng. Helt underbart. Nu väntar en bussresa sen en tågresa sen en bussresa till sen är vi i Linköping igen och drar runt.
Eller äter.
Mamma och pappa har inte tänkt åka på semester så jag måste ta tåget hem. Men sen, idag, då ändrade dom sig och sa att jag kanske kunde åka till Gävle och att dom skulle hämta mig där. Det skulle vara underbart.
GÖR DET FÖR MIN SKULL!!!

Jag drömde om dig inatt igen M. Jag saknar dig så otroligt. Allt har vi gjort tillsammans...

Nu petar Marcus mig i ögat så jag måste sluta.

image46
Älskade Busfrön bara växer och växer. Idag hade det kommit upp tre till.
UNDERBART! :)

Kommentarer
Postat av: sucken

men emelie förtusan
ring m och säg att ni ska hitta på nåt
det här går ju inte för sig

2007-07-20 @ 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0