Alldeles för länge

Nu har jag suttit vid denna dumburk alldeles för länge. Jag har fortfarande inte packat upp de sista ur min väska och jag som tänkt fara ut och springa också. Det kommer nog inte inträffa, inte ikväll. Och jag som hade tänkt börja mitt nyttiga liv. Nu kommer väl min mage bli dålig igen efter att den nyss återhämtat mig från mina tre hämningslösa veckor. Veckor fulla med chips, dip och godis i mängder.
Men det var gott.
Så nu ska den väl bli dålig igen i en vecka och sen bli bra igen, perfekt till då jag ska åka till Marcus igen. Blev nämligen bestämt igår att det får bli jag som åker till Marcus igen, nu, nästa fredag. Så jag ska väl beställa biljetter till de imorgon. Ska börja checka in dom idag. Funderar på att flyga hem, har ju faktiskt tjänat en slant på sommarjobbet. Men de kommer kosta skjortan och då kommer allt försvinna. Jag som faktiskt tagit steget ut i vuxenvärlden och bestämt mig för att spara minst 500 kronor VARENDA månad. Det kommer hålla i en, kanske en och en halv. Sen blir de pengabrist och jag tar från pengarna jag sparat. Så blir de alltid.
Jag orkar verkligen inte åka tåg hem, det tar liksom tolv timmar. Hellre dör jag. Jag får inte heller vara med Marcus så länge jag kan, utan bara till på onsdag. Jag ska försöka smöra mig till på torsdag! Jag älskar honom bara så mest. Men han vill ju vara med sin familj med.

Näe, ärligt talat. Mycket har hänt i mitt liv nu på senaste tiden. Tankar som rör runt i huvudet. Nytapetserat rum och allt. Ska packa upp de sista, kanske dammsuga en snutt och sen ta en dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0