Ta tillbaka mitt namn!

Har packat idrottsväskan nu med alla gympakläder. Spännande att se om jag har kvar gympagenen.
Matchen igår vann vi. Yes.
Så hallen äre inge fel på iallafall.

Just nu känner jag mig lagom pigg kommer antagligen att somna på bussen till- och från stan. Som vanligt ungefär. Ikväll ska jag med mamma på Maxi och storhandla, sen blire lite julklappsinköp med. OCH SEN FÅR JAG SLÅ IN JULKLAPPAAAAAAAAR!!
Jag längtar tills jag själv får köpa papper och julpynt.
Den dagen kommer.
Men tillsvidare får jag nöja mig med att slå in julklapparna mamma har firrat. Det bra med det är att jag ju vet vad människor kommer få från mig och familjen. Och tomten då såklart!

Men nu ska jag åka en tidigare buss bara för att vara säker att hinna in på Åhlens. Tänkte springa in på Glitter med och inhandla nått fint. Fick ju ett presentkort där då jag hade namnsdag (nu äre inte Emelie som gäller längre för dom där jävla överklassnissarna har tagit bort mitt namn ur almenackan?! Ibland undrar man hur dom tänker eftersom Emelie var de populäraste namnet 1989. Men nej, Berit och Gösta får vara kvar, för det är ju så poppis, var väl inne på 1700-talet eller nått sådant. Så Anna är min namnsdag nu)

Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0