Nu åker jag, må gud låta tåget vara i tid!!

Ska åka till tåget om en och en halv timma. Känns lite småjobbigt sådär. Att måsta sitta på ett tåg i tolvtimmar. Men som det verkar, om tåget är i tid vill säga, så behöver jag inte vänta mer än en timma på bussen till Linköping. Så jag ska vara glad över den saken iallafall.

Och nu när jag har gratis sms är det bara att smsa, jag lovar att jag svarar om de inte är så att telefonen inte har någon täckning eller att jag sover. Får förhoppningsvis sitta bredvid nån tyst typ som också vill sova och inte prata.

För alla som kommer sakna mig, vill säga ingen, är jag hemma igen den femte januari. Så då kan ni vänta på busstationen så kan jag vinka åt er.

Annars är allt packat (såg avsnittet då Denny dog, grinade ihjäl mig, buhuuu!) så nu ska jag bara äta mackor och göra matsäck. Måste hålla mig mätt tills imorgon efter tre.... Det kommer inte funka, never liksom.
Jag får härda.

Puss på alla.



Tänk om tåget hade fått vara ett sånt! SVISCH hade det sagt och jag varit framme innan jag ens hunnit svälja. Antagligen kommer väl tåget vara försenat som det är alltid är då jag åker. Jag förstår inte hur jag lyckas?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0