Lucia på dig du

Weho, äntligen klar med naturen om jag någonsin skulle kunna bli det. Får läsa resterande om bilarna sen. Orkar inte med det nu. Nu känner jag faktiskt mest för att måla på min bild på händerna.

Och sen är de lucia och alla ska vaka utom jag. Känner att de inte är värt det, jag sover så lite ändå. Jag behöver de där extra timmarna att sova. Annars kommer jag somna på bussen, i skolan och direkt jag kommer hem och bara sovasovasova tills jag vaknar vid åtta och egentligen borde gå och lägga mig.

Sen är det träning med division 3 imorgon och jag vill inte trääääna med dom. Jag vill inte, men jag måste.

Nej, nu ska jag måla och sova. NAttiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0