Leta i sängen

Wazzzaaaaaaa
Ångrar inte en sekund att jag stannade hemma som hundvakt istället för att åka på Zootour. Var tydligen kalabalik eller någe medan jag satt i soffan och gotta mig med godis, ostbågar, penna och block. Det var myspys. Och hunden gjorde mig sällskap hela kvällen. Vanligtvis ligger hon som mest i garaget och sover. Men idag låg hon inne med mig och snarkade och drömde drömmar om att hon sprang (?!).

Nej, så nu sitter jag helt utmattad. Vaknade ju kvart i nio imorse.
Imorgon har jag ändå mycket för mig. Ska hinna se Idol, fara på Luciashowen på stallet sen läsa på om Historian. Har ju måndag igen för första gången på två veckor. Två av de bästa veckorna i mitt liv. Måste även hinna kontakta någon från Umeå så jag vet hur de blir på fredag.
Ja, fullt upp? Lagom iallafall.

Nu ska jag chocka alla. Jag går och lägger mig. Ingen mer dator, ingen mer msn, ingen mer dötid.
Letar ni mig någonstans?!
Leta i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0